Ho'oponopono

Perşembe, Mayıs 30, 2013

" Yaşamın amacı her an sevgiyi yeniden sağlamaktır. Bu amacı gerçekleştirmek için, kişinin kendisinin yaşamını, şu anki halinden %100 kendisinin sorumlu olduğunu bilmesi gerekir. Yaşamını an be an yaratanın kendi düşünceleri olduğunu görmesi gerekir. Sorun insanlar, yerler ve durumlar değildir. Daha ziyade onlar hakkındaki düşüncelerdir. 'Dışarıda bir yerde' diye bir şeyin olmadığını anlaması gerekir. "

Dr. Ihaleakala Hew Len

Hayatınızda ki sınırları kaldırın... Yaşamın aynalarından kendinizi ÖZGÜRLEŞTİRİN…

Ho’oponopono yöntemi Hew Len ve Joe Vitale tarafından dünyaya tanıtılmış  şifa, arınma yöntemlerinden biridir... Ho’oponopono Tanrısal düşüncelerin, kelimelerin, faaliyetlerin ve hareketlerin etkisiyle içinizde ki negatif enerjilerin temizlenme sürecidir...
 

Bu tekniği sevme nedenim; öyle uzun uzadıya detaylarını bilmem gereken, uygulama sırasında zihnimin karışacağı hiçbir noktası yok. Joe Vitale - Zero Limit kitabını okurken de aynı şeyi hissetmiştim. Basitti, inanılmayacak kadar basit:) Nasıl işe yaradığını anlamam yeterliydi.  Kendime koyduğum sınırları kaldırmam için bana ulaşan bir yoldu.
 

Gelelim işleyişe; İyileştirilmesi gereken  duygular ve düşüncelerdir. Bizim içimizde yer eden bu duyguların ve düşüncelerin yansıması ile şekilleniyor hayatlarımız. Olumsuz duygular üzerine çalışacağımız bu yöntemle, duyguların temizlenmesi ve arınmasına yardımcı oluyoruz.
 


 


 Bu öğretide temel alınan dört cümle vardır.
Özür dilerim
Lütfen beni affet
Teşekkür ederim
Seni seviyorum

 Fark ettiğimiz ve arınmak istediğimiz durum için bunları ifade etme nedenimiz;

•Fark etmemize yardım ettiği için TEŞEKKÜR ETMEK.
•Bu durumu yarattığımız için ÖZÜR DİLEMEK.
•Tanrı’dan oluşturduğumuz bu durum yüzünden, KENDİMİZİ AFFETMEMİZ için bize yardım etmesini istemek.
•Bu durum ve özelliğin kendimize ait olduğunu kabul edip, kendimizi SEVDİĞİMİZİ SÖYLEMEK.
Bu cümleleri peş peşe, mümkünse hissederek tekrar ediyoruz. Yapmamız gereken tek şey bu :) Çalışacağınız konunun sizde ki derinliğine bağlı olarak; 15 dakika ile 1 saat arası yapılan çalışma yeterli olabilmektedir.
 

Bugün blog için bu yazıyı hazırlarken, uzun zamandır yapmadığımı fark ettim. Yazıya ara verip biraz çalıştım. Kendimi daha iyi hissediyorum. İçimde bir şeylerin değiştiğini hissediyorum. Bu değişikliğin günüme nasıl bir yansıması olacağını ise hiç bilmiyorum :)
 


Hulya

BUNLARI DA SEVEBİLİRSİN :)

0 yorum

Popular Posts