Öğrendim Ki...

Pazartesi, Mart 17, 2014


  Bir insanı tanımak için iki şeye bakabileceğimi öğrendim; 

Yağmurlu bir gün ve Kaybolan valizler karşısında duruşları... 


Anne babanızla ilişkiniz her ne olursa olsun öğrendim ki; Onlar gidince onları çok özlüyorsunuz...

Öğrendim ki; Bir hayatı yaşamak ile Bir yaşam yaratmak aynı şeyler değilmiş..!

Öğrendim ki; Yaşam bazen ikinci bir fırsat tanırmış...

Öğrendim ki; Hayatı her iki elinizde beyzbol eldiveni, tutmaya hazır yaşamamalısınız... Birşeyleri geri atabilmeniz gerekmeli...

Açık yürekle ne zaman karar verdiysem, Öğrendim ki; doğru kararı vermiş oluyorum...

Öğrendim ki; Her yerim acısa da başkalarına acı vermem gerekmez...

Her gün uzanıp birine dokunmanız gerektiğini öğrendim...

Öğrendim ki; İnsanlar sıcak bir SARILMAYA ya da sırtında DOSTÇA bir ele çok ihtiyaç duyar...

Daha öğrenecek çok şeyim olduğunu öğrendim...

Öğrendim ki;

İnsanlar dediğinizi unutur, 

İnsanlar yaptıklarınızı unutur 

Ama İNSANLAR ONLARDA BIRAKTIĞINIZ HİSSİ ASLA UNUTMAZLAR…

Öğrendim ki;

Her ne olursa olsun, 

Bugün ne kadar kötü gözükürse gözüksün.. 

Yaşam devam ediyor.. 

Ve,  Yarın daha iyi bir gün olacak…


"Maya Angelou"

BUNLARI DA SEVEBİLİRSİN :)

0 yorum

Popular Posts