Kitaplık Listesi

Salı, Temmuz 02, 2013

Yaz aylarının kitaplarla ayrı bir ilişkisi vardır gibi gelir bana...

 

Kışın başkadır. Sıcak battaniye altında, elinde bir fincan kahve, şanslıysan dışarıda sağnak bir yağmur alır götürür seni satır aralarına…

Ama ya yazın, işte o tatlıdır, canlıdır. Balkonunda, bahçende, denizin kenarı-kumsalın köşesinde, velhasıl güneşi gördüğün her yerde içinde ki doğal coşkuyu paylaşır seninle.

Bu yaz diğer yazlardan farklı geçiyor benim için. Yıllardır alışılagelmiş rutin tatillerimi yapmıyorum. Şuan rutin dışı bile bir tatil planım yok. Plan yapmaya çalıştığımda da bir şey çıkıyor ve öteleniyor. Olsun…

Değişik, garip bir süreç yaşıyorum…  Anlayamadığım, anlatamadığım hisler kolkola girmiş halay çekiyor içimde… İşte hal böyle iken yeni kitap almak yerine, eskilerde ne varmış diye kitaplık fareliğine soyundum.

Önceden okumuş olduğum birkaç kitabı yeniden okurken “neden olmasın” fikriyatı düştü zihnime. Bloğun “kitap öneri” kısmında, sevdiğim kitapların açılımını-özetini paylaşıyorum ama yaz için bir kitaplık listesi fikri de fena değil sanki :) Evet, fena ya da değil aklıma düştü bir kere ve size farkındalık dolu bir yaz geçireceğine inandığım bir liste hazırladım. Okuduklarınızı ve sizde bıraktığı hisleri de bana yazarsanız kaymaklı kadayıf gibi olur :) Tatlı sevdiğimden değil de, kitaplar hakkında sohbete bayılıyorum.

İşte Listemiz;

-    Tanrılar Okulu & Stefano Elio D.Anna
-    İnsan Olmanın Psikolojisi & Abraham  H.Maslow
-    Buda’nın Öğretileri & Dhammapada
-    Ruhun Gücü & John Holland
-    Az Seçilen Yol & Scott Peck
-    Kendimizle Barışmak & Dalai Lama
-    Rüyalar Tesadüfler Hayaller & Robert Moss
-    S*ktir Et & John C.Parkin
-    Tantra – Spiritüellik ve Cinsellik & Osho
-    Korku & Osho
-    Yaratıcı imgeleme & Shakti Gawain
-    M.S 2150 & Thea Alexander
-    Işığın Savaşçısının El Kitabı & Paulo Coelho
-    Akra’da Bulunan El Yazması & Paulo Coelho
-    Hac & Paulo Coelho
-    Brida & Paulo Coelho
-    Simyacı & Paulo Coelho
-    Elif & Paulo Coelho
-    Beyaz Kitap & Ramtha
-    Tanrı İle Sohbet (tüm seri) & Neale Donald Walsch
-    Bir Çift Yürek & Marlo Morgan
-    Eşruhların Dansı & Brian L. Weiss
-    Yüreğinin Götürdüğü Yere Git & Susanno Tamarro
-    Şimdinin Gücü & Echart Tolle
-    Şimdinin Gücü Uygulama Kitabı & Echart Tolle
-    Dinginliğin Gücü & Echart Tolle
-    Düşüncenin İyileştirici Gücü & Louise L.Hay

Yaz bitimi birde kış kitap listesi ile aranızda olurum :)
Hulya

BUNLARI DA SEVEBİLİRSİN :)

0 yorum

Popular Posts