REİKİ

Cuma, Nisan 04, 2014

EVRENSEL YAŞAM ENERJİSİ


Öncelikle; Reiki ile ilgili teknik bilgilere ihtiyacınız olduğunu düşünüyorsanız ya da sadece nereden gelir, neden Reiki gibi sorularınız varsa şahsi web sitemde uzun uzun her detayın anlatıldığını görebilirsiniz. Yazılara buradan ulaşabilirsiniz...


 Neale Donald Walsh’a ait bu cümleyi seviyorum… Tüm kitaplarını da çok sevdiğim gibi…
"Sağlık; Bedeniniz, Aklınız ve Ruhunuz arasındaki anlaşmanın bir ilanıdır."
İşte Reiki benim için tam bu noktaya dokunuyor. Ben kendime reiki uyguladığımda sağlığımı destekliyorum. Bunun açılımı da; Ben hem bedensel, hem zihinsel, hem duygusal hem de ruhsal olarak şifalanıyorum.  Bahsedilen anlaşmayı ilan ediyorum. Reiki tüm bu alanlara etki edip beni yaşam enerjisi ile dolduruyor. Coşkumu, hayata dair sevincimi artıyor. Kendimi çok daha denge’de hissediyorum.

Reiki’nin başka bir amacı da kişisel ve spiritüel tekamül’ü güçlendirmektir. Sizin yolunuzu açar ve ilerlemenize destek verir.


Reiki bedenin doğal kendini iyileştirme yeteneğini güçlendirir.


Ağrı ve acıları azaltıp, iyileşme sürecini hızlandırır.


Bağışıklık sisteminizi güçlendirir, hastalıklara karşı korur. Bu noktada belirtmeden geçemeyeceğim; ben reiki’yi uygulamaya başladığımdan beri (yaklaşık 10 yıldır) antibiyotik kullanmadım. İlaç alma sıklığım çok uzun sürelere yayılıyor.

Bunun dışında; Sizi engelleyen düşünce kalıplarına, olumsuz duygu ve düşüncelere, geçmişte yaşadığınız bir durumun etkilerine reiki verebilir, şifalandırabilirsiniz. Eskiye oranla çok daha farkındalığı yüksek, hayata çoğunlukla olumlu açıdan bakan bireyler haline dönüşürsünüz.


Yediğiniz yemeğe, içtiğiniz suya reiki verebilir, bedeniniz için toksinlerin arıtılmasını sağlayabilirsiniz.


Sadece sizin için değil; kendilerinden izin alarak, sevdikleriniz, aileniz içinde reiki şifa enerjisi yollayabilirsiniz.  Onların sağlıklarına,  huzurlu hissetmeleri ya da işlerinde ki bolluk-bereket akışı için reiki verebilirsiniz.


Reiki’yi evcil hayvanlarınıza, bitkilerinize uygulayabilirsiniz. Onları da yaşam enerjisi ile destekleyebilirsiniz.



Yaşadığınız alana, şehrinize, ülkenize, tüm dünya’ya ve evrene reiki şifa enerjisi yollayabilirsiniz. Ki bu önemli bir sorumluluktur. Eğer bir reiki uygulayıcısı iseniz bu maddeyi göz ardı etmemenizi isteyeceğim sizden. 

Reiki’nin deneyimlediğim faydaları saymakla bitmez. En zor anlarımda, en yakınım olmuştur her zaman. Ben kendiniz için bir “iyilik” yapın ve Reiki ile tanışın diye öneriyorum. Seçim ve karar her zaman sizin :)


Hulya

BUNLARI DA SEVEBİLİRSİN :)

0 yorum

Popular Posts